INTERNET TRGOVINA
Nakon što popunite obrazac POŠALJI UPIT koji se nalazi pored svakog proizvoda, u roku od 48 sati ćete na vašu e-mail adresu dobiti ponudu sa svim podacima o raspoloživosti traženog proizvoda, podatke o cijeni proizvoda i cijeni dostave, detaljan opis proizvoda te rok isporuke.
Ukupna cijena i troškovi dostave, koji ovise o lokaciji, težini i vrijednosti pošiljke, bit će navedeni u ponudi nakon što nam pošaljete sve potrebne podatke.
NAČINI PLAĆANJA
- Plaćanje pouzećem (samo unutar HR)
Nakon primitka vašeg upita, kontaktirat ćemo vas telefonski zbog provjere i potvrde narudžbe. Nakon toga, naručene proizvode poslat ćemo na adresu koju ste naveli u roku od 24 h radnim danom. Proizvodi se šalju pouzećem, a plaćanje se vrši prilikom preuzimanja pošiljke.
- Bankovna doznaka na IBAN zlatarnice po ponudi/predračunu
Nakon slanja podataka putem obrasca za upit dobit ćete e-mail s odgovorom o dostupnosti proizvoda, cijeni proizvoda i dostave te će vam biti poslani podaci za plaćanje: IBAN na koji treba izvršiti uplatu, poziv na broj te iznos za uplatu. Nakon što uplata bude vidljiva na našem računu, naručeni proizvodi bit će vam poslani poštom u roku od 24 h radnim danom.
- PayPal (uplata u EUR)
Nakon što pošaljete upit, ukoliko je proizvod odmah dostupan, dobit ćete ponudu/predračun na vaš e-mail putem PayPal-računa u kojem će biti navedeni svi podaci o proizvodu i dostavi. Ukoliko proizvod nije odmah dostupan, obavijestit ćemo vas o vremenskom periodu dostupnosti. Nakon vaše uplate proizvod šaljemo u roku od 24 h radnim danom.
- Plaćanje kreditnim karticama putem PayPal-računa za neregistrirane korisnike PayPala (uplata u EUR)
Nakon što pošaljete upit, ukoliko je proizvod odmah dostupan, dobit ćete ponudu/predračun na vaš e-mail putem PayPal-računa u kojem će biti navedeni svi podaci o proizvodu i dostavi. Ukoliko proizvod nije odmah dostupan, obavijestit ćemo vas o vremenskom periodu dostupnosti. Nakon vaše uplate proizvod šaljemo u roku od 24 h radnim danom.
UVJETI PRODAJE
UGOVOR I POVRAT PROIZVODA
Predmet Ugovora je kupnja odabranog proizvoda ili usluge putem obrasca za upit koji se nalazi pored svakog proizvoda.
Ugovor stupa na snagu od trenutka kada korisnik prihvati ponudu te izvrši uplatu.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača korisnik može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, korisnik nas mora obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom ili elektroničkom poštom u kojoj ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte te broj narudžbe.
Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je korisniku ili trećoj osobi koju je korisnik odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet Ugovora predana u posjed.
Ako korisnik jednostrano raskine Ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od korisnika primili, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili korisnikovu odluku o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je korisnik odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije standardna isporuka koju smo mi ponudili.
Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste vi izvršili uplatu. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve troškove u odnosu na povrat.
Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam korisnik dostavi dokaz da nam je robu poslao nazad.
Korisnik robu treba poslati ili je predati nama bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada nam je uputio odluku o jednostranom raskidu Ugovora.
U slučaju korisnikovog jednostranog raskida Ugovora izravne troškove povrata robe mora snositi korisnik.
U slučaju korisnikovog jednostranog raskida Ugovora korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koju vraća, a koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Za materijalne nedostatke odgovaramo sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima.
Izravne troškove povrata robe kupac je obavezan snositi sam, ukoliko koristi svoje pravo na jednostrani raskid Ugovora. Kupac je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Link za preuzimanje OBRAZCA za jednostrani raskid ugovora
REKLAMACIJE
Svi proizvodi koji su dani na prodaju opisani su vjernim fotografijama i tekstom. Svaki proizvod individualno je pregledan prije slanja kupcu i Zlatarnica Gjoni garantira da su svi proizvodi poslani kupcu potpuno ispravni.
Prihvaćamo reklamacije u sljedećem slučajevima:
– ukoliko je isporučena roba koja nije naručena
– ukoliko je roba isporučena s greškom
Proizvod mora biti vraćen u originalnom stanju i u originalnom pakiranju te ne smije biti korišten.
Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi korištenjem proizvoda i u slučaju neovlaštene dorade proizvoda te bilo kakvog zahvata na proizvodu. U svim ovim slučajevima reklamacija neće biti prihvaćena.
Da bi se ostvarilo pravo na jamstvo potrebno je uz proizvod koji se vraća priložiti kopiju računa kojom se potvrđuje kupnja. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane. Sve nepropisno zapakirane reklamacije, ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu, neće biti preuzete, nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku.
Reklamacija mora biti podnesena putem obične ili elektronske pošte u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda, a proizvod predan dostavnoj službi u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda. Čuvajte potvrdu s datumom o slanju pošiljke. Naknadne reklamacije ne uvažavamo.
Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Kada isporučimo originalno zapakiranu pošiljku na vaša vrata i vi preuzimate robu uz obavezan potpis na dostavnici, time potvrđujete da je roba uredno isporučena.
Troškove nastale vraćanjem pošiljke zbog nepravovremenog podizanja snosi kupac.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi, i ako kupac ni nakon 14 dana od predaje narudžbe ne dobije pošiljku, dužan je obavijestiti prodavatelja, kako bi se mogle poduzeti radnje u vezi pronalaženja pošiljke.
SIGURNOST PODATAKA KUPACA
Izjava o privatnosti i sigurnosti podataka
Zlatarnica Gjoni se obvezuje zaštititi privatne podatke kupaca te ih držati u strogoj tajnosti.
Zlatarsko-filigranski obrt Jozef Gjoni poštivat će anonimnost i privatnost korisnika ove internetske stranice.
Zlatarsko-filigranski obrt Jozef Gjoni može prikupljati osobne podatke korisnika poput imena, prezimena, adrese, telefonskog broja ili e-mail adrese samo ukoliko korisnik iste dobrovoljno dostavi Zlatarsko-filigranskom obrtu Jozef Gjoni.
Zlatarsko-filigranski obrt Jozef Gjoni obvezuje se da će sve vaše osobne podatke koristiti isključivo u svrhu kreiranja računa, kontakta s vama, dostave kupljene robe te za ostale slične namjene.
Zlatarsko-filigranski obrt Jozef Gjoni obvezuje se da neće prodati ni iznajmiti vaše podatke ili ih dijeliti s trećom stranom bez vaše suglasnosti.
Zlatarsko-filigranski obrt Jozef Gjoni obvezuje se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca na način da će prikupljati samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima, nužne za ispunjenje naših obveza; informirati kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka; kupcima redovito davati mogućnost izbora u svezi s korištenjem njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke o uklanjanju njihovog imena s lista korištenih za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici i poslovni partneri Zlatarsko-filigranskog obrta Jozef Gjoni odgovorni su za poštivanje Načela zaštite privatnosti.